måndag 7 juni 2010

Måndag morgon och mitt huvud käns så ... nej då inte tung alls, tvärtom!!!!


Måndag morgon, kl är strax efter 7. Vid den här tiden förra veckan hade jag kört 3 - 4 mil på min enhjuling. Idag har jag bara kört frun till stationen, packat min väska för jobb och sitter nu och äter en varm smörgås gjord i ett smörgåsjärn samt dricker mjölk. I dag har jag lite extra med mig till lunchen, för man kan ju inte sluta helt att bara gå över till normal kost, så bland bananer, ägg, drickyoughurt finns också 5 dl vispgrädde. Grädde som jag druckit varje dag under min utmaning!

Avslutningsvis vill jag ödmjukt tacka alla sponsorer, tack alla som hejat och följt mig, tacka alla okända som stannat och pratat, tacka alla ni på Stockholm Marathon som sprang bredvid mig och pratade då jag sprang baklänges, tacka alla ni i publiken som ropade och skrek: här kommer cykelmannen, här kommer baklängesmannen och en massa andra glada tillrop samt applåderade och skrek. Jag kände mig då som en världsmästare och tårarna var inte långt borta. Ni har varit en fantastisk hjälp allihopa och jag är så glad och så hoppfull för våra barns framtid med en sådan stor MEDMÄNSKLIGHET som visats mig!!!!!!! TACK!!!!!!!!!!!!!!!!

På min hemsida kommer jag att skriva ner en berättelse om detta projekt men jag måste ha några dagars distans men den kommer säkert att bli ganska humoristiskt skriven då jag mött så många med humor, skratt och glädje, precis det som man behöver, då ändan värker, ländryggens smärta är stor, knäna känns och magen är tom samt också så många speciella människor med mycket att berätta för det vill jag lova, det är inte bara jag som har utmaningar som hobby, även om de inte cyklar enhjuling och springer baklänges!!!!

SÅ DETTA ÄR DEFINITIVT DET SISTA INLÄGGET I DENNA BLOGG SOM HNDLADE OM ENHJULINGSPROJEKTET HÖÖR - STOCKHOLM MED AVSLUTANDE STOCKHOLM MARATHON. ETT FANTASTISKT PROJEKT MED SÅ MYCKET KAMP MEN OCKSÅ SÅ OERHÖRT MYCKET GLÄDJE!!!!!!!!!!! En blogg som jag kommer att sammanfatta i en berättelse på min hemsida inom en vecka eller så. Så återigen TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilden är från innan jag åkte då jag cyklade in till vårt hus, bilden får spegla hemkomsten som jag inte har någon aktuell bild på. Jippi, Jippi jag klarade det och jag är oerhört stolt, även om många tycker att jag är fullständigt galen, men det bjuder jag på!!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till bedriften och all lycka med planerade projekt....

    SvaraRadera
  2. Tack Jesper!
    Roland

    SvaraRadera