onsdag 2 juni 2010

Mc Donalds i Norrköping kl 12.05

Efter tvreportage så gäller nu big mac och massor med cola. Sommaren är här! Nu har jag nästan 3 mil kvar med en milslång mördarbacke upp till STFs vandrarhem i Stavsjö. Ursäkta stavningen vad gäller förra inlägget för de som siar om vädret men fingrarna blir större och tangenterna mindre samt huvud och fingrar är i dålig kordination. Men jag ska ju inte till Stockholm för att avlägga något jäkla Mensaprov jag ska ju bara springa! Bild här i från självklar!

2 kommentarer:

  1. Leif Dovhammar3 juni 2010 kl. 22:51

    Hur känns det att cykla uppför Kolmården vid Getå? Är det knäna eller lårmusklerna som är värst? Hälsningar Leif D Tystberga

    SvaraRadera
  2. Ingetdera, bara mentalt då jag fått för mig att backen är grym, vilket den inte alls var! Den var inte värre än andra backar! Men är det en riktig backe så känns det i låren!

    SvaraRadera