torsdag 3 juni 2010

2,5 timmars behanling!

Ansiktsbehandling och massage har gjort en sargad kropp gott. Känner mig 10 år yngre minst!
I morgon in i Stockholm och trängas med bilarna
och fram till Gamla Stan! Visserligen bara 6 mil men kan bli nog så tufft ändå. Min ena vevarm har krånglat lite i dag (gängerna)
Så jag har fått skruva fast den titt som tätt. Sänder en hälsning till alla enhjulare i Sveriges land men lite extra till Sveriges Mr Enhjuling Peter Sandström på unicycle.se som har allt inom enhjulingstillbehör och som jag fått så mycket hjälp av genom åren, Tack Peter!
Bild utanför massagesalongen på två av de som gjorde mig till en piggare människa

4 kommentarer:

  1. Det låter helt ljuvligt. Det var bra att du planerat in det. Lycka till. Hälsar gun b

    SvaraRadera
  2. Leif Dovhammar3 juni 2010 kl. 23:15

    Lycka till i Stockholm, Roland! Jag håller tummarna för Dig.
    Leif från Tystberga

    SvaraRadera
  3. Ja tack Hansen & Co för den finfina behnadlingen jag fick, kände mig direkt minst 10 år yngre!

    SvaraRadera