tisdag 1 juni 2010

Glömde: motellet heter Sjögestads motell

Har efter att försökt gå till närmaste affär fått ge upp då jag gjorde en felbedömning, så jag sprang tillbaka! En dum energiförlust p g a att jag bedömde avstånden fel. Fick sedan åka med ett par kvinnor till Citygross i Mantorp så natten och tidiga morgonen är räddad matmässigt, som ni kan se i kylskåpet från mitt motellrum. Bara att gilla läget men tyvärr ska det både vara samma vindriktning och i stort samma fart på vinden i morgon. Ni sköter er väl bra nu utan alla mina inlägg, alla Funbeatare? Dags att säga godnatt till alla läsare!

2 kommentarer:

  1. Jadå, vi försöker, men om jag ska vara riktigt ärlig, så saknar vi dig, det börjar gå lite trögt.....vi saknar dina peppande inlägg :)
    Men fokusera nu på din utmaning, det verkar vara ganska tufft, men vi är med dig i tankarna, så lycka till med sista biten fram till el Stockholmo och hoppas att även maran går bra. Men egentligen så tvivlar jag inte, du är gjord av seeegt virke :)

    SvaraRadera
  2. Tack Anki, på måndag är jag tillbaka i Funbeat med invägning och då kör vi hårt igen!!!!!

    SvaraRadera