lördag 5 juni 2010

Muck = Motivation, Upphör, Civila, Kläder!

Uppdraget utfört och jag är mycket lycklig.
Jag har fått ett enormt stöd av massor av löpare och publik och allra helst efter inslaget i TV4 Nyhetsmorgon, som tydligen föll folk i smaken, efter vad jag fått höra av många!

Jag är glad för att jag återigen klarat av ett av mina extrema uppdrag som jag tränat och kämpat för sedan i november. Min tid blev 4.45 ca och det är bra med tanke på att jag sprang sista milen baklänges, det var då alla såg mig och jag jublades fram , handskakningar, ryggdunkningar och foton. Jag kände mig som en hjälte, en superhjälte. En man lite yngre än vad jag är, sa du är från och med nu min hjälte och idol och han verkade mena allvar, Jag inser nu vad vi människor kan göra om vill verkligen vill. Det är något som jag gång på gång vill säga vill säga men nu är det över. Jag hade inte mobilen med mig då jag sprang så det blev inget foto. Men jag ska skriva lite i morgon bitti med något bifogat foto + en lång redogörelse för de som orkar på söndag kväll, efter att jag kommit hem och umgåtts med min älskade familj, som inte har det så lätt. I morgon åker jag hem till dem via flyg (Malmö Aviation). En familj, som jag inte haft många minuter att tänka på sedan 3 - 4 veckor tillbaka men så är det med oss ego och utmanare, men nu lovar jag att dom ska få hela mig under en lång tid, för även om jag bestämmer något nytt tilll nästa år, så blir jag ändå inte det där lite instängda och osociala egot förrän till nästa sommar. Vi hörs och tack alla snälla ni som stöttat mig, Ni vet inte hur mycket det betyder. Kanske tror många att för Roland Fors är det bara att sätta ut skorna och sedan är det klart. Nej det är enorm kraft, tårar, jävlaranamma och att visa mig själv att målet jag satte upp var realistiskt! För som Gunde alltid säger: ingenting är omöjligt!

En lycklig och glad Roland som är mycket trött men också mycket stolt tackar er alla för allt stöd!
De vänligaste hälsningar till ER oavsett sms, telefon, mail, eller kommentarer eller bara ni som läst hemsida, blogg eller tidnigar eller sett på tv!!!!!
Må väl och ha en bra söndag den 6 juni, vår nationaldag. En dag, som vi absolut inte ska skämmas för utan vara stolta för: Heja Sverige!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Annika Andreasson6 juni 2010 kl. 21:32

    Roland, du såg stark ut på Söder Mälarstrand där jag såg dig och skrek på dig. Jag skrek nog Roland Utmanaren då det är från Funbeat jag känner igen dig. Starkt lopp. Lycka till med dina utmaningar!

    SvaraRadera
  2. Tack Annika och sista milen mot mål baklänges var bara en ren orgie av glädje och nu jävlar har jag klarat detta!!!!
    Roland

    SvaraRadera