tisdag 1 juni 2010

En hård dags kamp slutade kl 13.25

Jag har gjort många tuffa dagsetapper på många olika sätt och man glömmer dem lätt. Men jag lägger definitivt dagens 11 mil drygt varav ca 7 mil i hård motvind till de allra tuffaste. Medialt kommer TV4 Norrköping ut i morgon för att göra ett reportage. Går säkert att se Tv4.se. Bilden är på Niklas som förestår detta populära och anrika motell vid gamla E4an men bara ett stenkast bort från nuvarande E4an. Tack för att du låter mig bo här fritt. Till Linköping är det här i från 2 mil och till Norrköping 7 mil, som jag båda kommer att passera innan jag når slutmålet Stavsjö ca 10,5 mil bort men den dagen tänker jag inte på nu för nu njuter jag bara att ha klarat dagens hårda etapp. Niklas sa: det är en enastående bedrift du gör och det har han väl rätt i men jag tänker bara i små delmål, högst 3 mil bort för annars skulle det bli oerhört jobbigt. Jag är också tvungen att hela tiden slå bort negativa tankar och känsloyttringar och bara försöka vara här och nu. Det går givetvis inte alltid så visst kan det komma en tår ibland också men det är verkligen inte konstigt då man tar ut sig på "gränsen"! I dag har jag skött både mathållning och drickandet perfekt för jag mår inte illa, är bara ohyggligt trött och somnar titt som tätt när jag skriver detta. Ha det riktigt bra alla läsare av denna blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar