söndag 6 juni 2010

Hemma igen!!!

Kl är lite över 4 och jag är hämtad på Sturup av min älskade hustru. Nyduschad och med rena kläder. Jag har packat upp all min packning och ställt undan enhjulingen för minst två veckor.
Nu gäller inga nya projekt men när hösten närmar sig så kommer tankarna igen, så det är inte alls uteslutet att det blir något nytt nästa år, eller rättare ganska sannolikt. Konstigt men folk kände igen mig även då jag åkte hem med civila kläder, så därför ställer jag ju mig frågan har jag ett så extremt ansikte (skrattar)!

Bilden är tagen från sovrumsfönstret (där i rummet jag snart ska sova i alla fall senast kl 20.00) och jag gör V-tecken vilket jag tycker jag kan kosta på mig. Så lägger vi nu detta projekt till handlingarna och det blir ett minne i min samling av extrema utmaningar, som jag samlar på för det är ju min hobby. När jag steg av flygplanet på Sturup var jag ganska kraftlös och det sitter i än. Nu lagar frugan mat och det ska bli underbart att få sätta sig och äta med hela familjen samlad. I morgon är det jobb igen, hur det nu ska gå men vad faan man får ju sova en natt och samla kraft.

Den upplevelse jag var med om då jag sprang de sista 10 km baklänges igår var fantastiskt, hejarop, applåder, ryggdunkar, handskakningar, så då var det inte svårt att springa baklänges. Men nu är det över och nu lägger vi som sagt detta projekt till handlingarna, vikten är 72 kg så jag har gått upp 4 kg p g av all skräpmat men jag har inte haft något val. Äta där man kan och äta så mycket som möjligt, har varit mitt motto!

Tack än en gång alla som hejat och peppat, det har varit guld värt!!!!! Ni vet inte vad det betyder förrän ni gör en sådan här extrem utmaning, då förstår ni hur viktigt det är med hejarop! TACK!!!! Nu ska jag äta och äta och äta och sedan sätter vi igång med bantningskuren igen!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till "bantartråden" på Funbeat. Vi ska nog få ner dig i matchvikt igen. :-) mvh Jonas E

    SvaraRadera