måndag 31 maj 2010

Ligger och äter för att samla ny kraft!

Har åter fått massage. Idag av Carina Losenberg, vilket jag ödmjukt tackar för liksom jag tackar Ann, vandrarhemsvärden på STFs vandrarhem här i Huskvarna.

I dag är det mest den enorma vilja jag har som fört mig framåt för det har varit och det är fortfarande segt då jag mår ganska illa. Jag har som tur är varit med om det förr, varför jag vet att det kommer att gå över bara jag får i mig mat och får sova. I morgon och på onsdag kommer de längsta etapperna varför jag ber vädrets makter om nåd, vad det gäller vinden.

Jag avslutar nu dagen och säger godnatt trots att kl bara är halv 7.

3 kommentarer:

  1. grymt jobbat roland!!
    imorgon får du fint väder
    må kraften vara med dig:)

    SvaraRadera
  2. Vi vet att Du fixar det i alla väder.... men hoppas på bra vindar för Dig ändå.... keep on riding that wheel :)// Wulf

    SvaraRadera
  3. Tack Roger och Wulf, era kommentarer har varit värdefulla!!!! De har gett mig kraft!

    SvaraRadera